Bor és zene

Egy korty bor - egy taktus zene. Avagy amitől az élet szép...

Friss topikok

  • noob.saibot: Hello! Hátha megtetszik, és szívesen ajánlanád egy borhoz ezeket a klasszikus zenéket egy kis jaz... (2012.05.22. 14:13) Nyári kertbe

Az első korty...

2012.04.21. 20:50 borbarat

Amikor múltkor Zsolti barátommal beszéltünk telefonon, épp egy kellemes villányit kortyoltam. "Milyen?" - kérdezte Zsolt. Egy kétszótagos "finom" után nem tudtam mit mondani. Inkább felcsavartam a mini hifi hangerő-szabályozó gombját, és ennyit válaszoltam: "ilyen". A telefonhívás előtt Schubert-szimfóniát hallgattam, és azon törtem a fejem, hogy mennyire illik a muzsika a villányihoz. Nem vagyok benne biztos, hogy átment az üzenet Zsoltinak. Azonban egy kortynyi, akarom mondani (írni), egy ütemnyi hangulatot talán sikerült átcsempésznem az éteren keresztül.

Nem értek a borokhoz. A zenéhez is csak szeretnék. Ezen az oldalon nem is találsz majd komoly műkritikát. Két dolgot azonban megosztok, amit jó volt inni és amit jó volt hallgatni hozzá.

Gondold meg, és igyál! - énekelte Petúr az operaszínpadon. Ehhez már csak annyit tennék hozzá: "Egészségedre, Zsolti!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bor-zene.blog.hu/api/trackback/id/tr604465476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása